fbpx

Από τους μεγαλύτερους ταξιδιωτικούς πράκτορες στο Ηνωμένο Βασίλειο με ειδίκευση ορειβατικές διακοπές. 

Ετήσιο Marketing Budget £135.000

+92%

Organic Traffic

+149%

Conversion Rate

-65%

CPA

-58%

CPC

+51%

Ads Traffic

+175

Top3 Competitive Keywords

Η εταιρία

Η Mickledore είναι ένα από τα κορυφαία ταξιδιωτικά γραφεία στο Ηνωμένο Βασίλειο με ειδίκευση στις ορειβατικές και ποδηλατικές εκδρομές.

Η αυξανόμενη τάση του κοινού προς το είδος αυτό των διακοπών καθώς και του ανταγωνισμού την οδήγησε ώστε να στραφεί με περισσότερη προσοχή στην διαφήμιση online. 

Το πρόβλημα

Η Google είναι το μεγαλύτερος sales funnel για την εταιρεία, με εποχιακές διαφημιστικές καμπάνιες Ads  να αποτελούν το πιο αποδοτικό μέσο για την προσέλκυση νέων επισκεπτών για το συγκεκριμένο πρακτορείο διακοπών.

Μεγάλο πρόβλημα για εμάς ήταν -και είναι μέχρι την στιγμή που γράφετε αυτό το Case Study- η παλιά ιστοσελίδα, την οποία δεν επιθυμεί να αλλάξει η εταιρία.

Δημιουργεί προβλήματα κατ’αρχάς στο Conversion Rate, την οργανική προώθηση καθώς και το Quality Score των Search Campaigns του λογαριασμού.

Δεχτήκαμε την πρόκληση καθορίζοντας σαφής στόχους, KPIs αλλά και την άποψή μας ότι υπάρχει περισσότερο περιθώριο βελτίωσης με μία νέα ιστοσελίδα.

Όταν αρχίσαμε να συνεργαζόμαστε με τη συγκεκριμένη εταιρεία, οι στόχοι ήταν:

  • Να επιτύχουμε ένα προσυμφωνημένο κόστος για την απόκτηση νέων πελατών (Cost per acquisition)
  • Αύξηση του αριθμού των νέων πελατών μέσω Google Ads
  • Αύξηση της επισκεψιμότητας από οργανικές αναζητήσεις και αύξηση των κρατήσεων

Η λύση

Αρχίσαμε κάνοντας αναλυτικά Audits για το SEO και το Google Ads account – όπως κάνουμε σε κάθε περίπτωση.

Καθορίσαμε τα Conversions που χρειαζόταν tracking και προσθέσαμε ό,τι χρειαζόταν στο Google Analytics και στο Google Ads.

Προσδιορίσαμε λέξεις-κλειδιά που αντλούσαν μεγάλο μέρος του προϋπολογισμού δίχως να οδηγούν σε νέους πελάτες ή έστω σε εκδήλωση ενδιαφέροντος.

Επικεντρωθήκαμε στον προσδιορισμό λέξεων-κλειδιών που μπορούσαν να μετατρέψουν επισκέπτες σε πελάτες, επιτρέποντάς μας έτσι να προσεγγίσουμε χρήστες του διαδικτύου που ήταν πιθανότερο να κάνουν κρατήσεις.

Κύριος στόχος του SEO ήταν η βελτίωση των θέσεων κατάταξης στα αποτελέσματα των αναζητήσεων για συγκεκριμένες διαδρομές αλλά και πιο γενικούς όρους του κλάδου.

Σε αυτές τις περιπτώσεις, οι λέξεις-κλειδιά προσελκύουν χρήστες που ενδιαφέρονται περισσότερο για τις υπηρεσίες της εταιρείας και, συνεπώς, έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να κάνουν κάποια κράτηση, σε αντίθεση με χρήστες που κάνουν πιο γενικές αναζητήσεις, όπως «ορειβατικές εκδρομές».

Σε όλη την συνεργασία μας με την εταιρία, τα κέρδη αυξάνονταν, οι θέσεις στα οργανικά αποτελέσματα επίσης και ως αποτέλεσμα εξαγοράστηκε από έναν μεγαλύτερο ταξιδιωτικό πράκτορα με τον οποίο συνεχίζουμε την συνεργασία μας με επιτυχία, αυξάνοντας τους τζίρους της εταιρίας μέσω των online ενεργειών μας. 

Θέλετε να μιλήσουμε για την δική σας ιστοσελίδα;