fbpx

Από τους μεγαλύτερους αυτόνομους ταξιδιωτικούς πράκτορες στο Ηνωμένο Βασίλειο. Πελάτης μας από το 2015 με ετήσιο marketing budget £800.000 

+81%

Organic Traffic

+85%

Conversion Rate

-65%

CPA

-60%

CPC

+139%

Ads Traffic

+300

Top3 Competitive Keywords

Η εταιρία

Η Alpine Elements (alpineelements.co.uk) είναι ταξιδιωτικό γραφείο που ειδικεύεται στις εκδρομές για σκι, snowboard και στις καλοκαιρινές διακοπές που περιλαμβάνουν θερινά σπορ.

Με ανταγωνιστές εταιρίες όπως την British Airways, την TUI κ.ο.κ. η ανάπτυξη online αποτελεί πρόκληση!

Μετρούν ήδη 22 και πλέον χρόνια λειτουργίας και, κάθε χρόνο, στέλνουν περισσότερους από 25000 πελάτες στη Γαλλία, την Αυστρία και την Ελλάδα.

Το πρόβλημα

Η επιτυχία της Alpine Elements βασίζεται στην παρουσία της στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης (κυρίως της Google αλλά και του Bing) και στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης. 

To Paid search (κυρίως Google Ads) είναι το μεγαλύτερο sales funnel για το συγκεκριμένο ταξιδιωτικό γραφείο με δαπάνες περίπου £600.000 τον χρόνο μόνο στις καμπάνιες Google Ads, οι στόχοι ήταν σαφείς:

  • Μείωση του κόστους για κάθε μετατροπή επισκέπτη σε πελάτη (cost-per-conversion)
  • Αύξηση των lead μέσω Google Ads
  • Βελτίωση των οργανικών θέσεων σε ανταγωνιστικές λέξεις κλειδιά με σκοπό την αύξηση των επισκεπτών και του Brand Awareness.
  • Αύξηση των online κρατήσεων.

Η λύση

Αναλάβαμε τον λογαριασμό (Paid & Organic) από ένα διεθνούς φήμης Digital Agency του Λονδίνου. Με έκπληξη διαπιστώσαμε σοβαρά λάθη στην δομή και στο Targeting. (Εκ των υστέρων ενημερωθήκαμε ότι η εταιρία πλήρωνε δεκάδες χιλιάδες λίρες κάθε μήνα για την διαχείριση του λογαριασμού)

Οι εποχιακές καμπάνιες Ads αποφέρουν τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα  για το συγκεκριμένο πρακτορείο διακοπών. 

Αν και ο λογαριασμός ήταν ώριμος με χιλιάδες Adgroups και keywords χρειαζόταν επανασχεδίαση σε SKAGs και Adcopies.

Ασχοληθήκαμε σε βάθος με κάθε πτυχή του λογαριασμού, εφαρμόζοντας best practises στο καθετί. Από Conversion Tracking και Attribution modeling μέχρι Scheduling optimisation και Automation. 

Το κόστος για κάθε μετατροπή επισκέπτη σε πελάτη (cost-per-conversion) ήταν πάνω από £54 και το click-through-rate (το ποσοστό των επισκεπτών που έκαναν κλικ σε κάποιον σύνδεσμο σε σχέση με τους επισκέπτες που δεν έκαναν κλικ) ήταν λίγο πάνω από το 4%.

Όσον αφορά την Οργανική Προώθηση, οι κατατάξεις της σελίδας ήταν κακές, είχαν εφαρμοστεί Black Hat τεχνικές οι οποίες δεν έφεραν αποτελέσματα και ρίσκαραν για Google Penalty. 

Καθαρίσαμε το Link Profile, προχωρήσαμε σε ανασχεδιασμό της σελίδας με το On-Page SEO υπόψη και με σωστό Content Marketing και δημιουργία Backlink καταφέραμε να βρεθούμε στις πρώτες 3 θέσεις για τα πιο ανταγωνιστικά keywords. 

Θέλετε να μιλήσουμε για την δική σας ιστοσελίδα;