fbpx


Ένα νέο eShop επίπλων στην Ελληνική αγορά. Το δημιουργήσαμε τον Φεβρουάριο του 2020. Λίγο πριν την έξαρση του Covid-19. 

1200

Daily Organic Visits

7%

Overall Conversion Rate

€23

CPS

€0.09

CPC

18.000+

Ads Traffic p/m

3000

Ranking Keywords

Η εταιρία

Τον Φεβρουάριο του 2020 ιδρύθηκε το Homeville.gr. Με κατάλογο ό,τι αφορά το σπίτι, από έπιπλα μέχρι αξεσουάρ και μηχανήματα, ο ανταγωνισμός ήταν εξαρχής τεράστιος και καλά εδρεωμένος στο Ελληνικό διαδίκτυο. 

Παρ’όλα αυτά πιστεύαμε ότι μπορούσαμε να διεκδικήσουμε ένα κομμάτι της πίτας για τον πελάτη μας, και δικαιωθήκαμε. 

Η εταιρία αναπτύσσεται σταθερά, έχοντας πλέον επαναλαμβανόμενες αγορές από ευχαριστημένους πελάτες. Αυξάνει το awareness και το κοινό της και κερδοφορεί σε ένα ανταγωνιστικό και αφιλόξενο περιβάλλον. 

Η πρόκληση

Σε αυτό το Case Study δεν μιλάμε για πρόβλημα αλλά για πρόκληση. Και μιλάμε για πρόκληση επειδή το να εισχωρεί κάποιος σε μία ήδη κορεσμένη αγορά και να είναι επικερδής δεν είναι εύκολο.

Η προσέγγιση του Project έπρεπε να γίνει ολιστικά, από το Business Plan, τις εσωτερικές διεργασίες, την εξυπηρέτηση των πελατών, το Development της σελίδας αλλά και το Marketing. 

Βασικός άξονας ήταν το άψογο UX σε επίπεδο ιστοσελίδας και η εκμετάλλευση του Google Shopping σε επίπεδο Paid Search. 

Με budget σταδιακά στα €5.000 τον μήνα οι στόχοι ήταν:

  • Προσέλκυση νέων πελατών με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.
  • Σταδιακή αύξηση του Brand Awareness
  • Σταδιακή βελτίωση της οργανικής επισκεψιμότητας και των κατατάξεων στα αποτελέσματα των αναζητήσεων για low-mid volume keyphrases.
  • Δημιουργία θετικών αξιολογήσεων και reputation ως Trust Signals.

Το αποτέλεσμα

Τα αποτελέσματα στο πρώτο εξάμηνο λειτουργίας ήταν εντυπωσιακά.

Η εταιρία αναπτύχθηκε σε κατάλογο, εργατικό προσωπικό και ως Brand σε θεαματικά γρήγορο χρονικό διάστημα.

Στην αρχή επιλέξαμε ως Sales Funnel το Google Shopping το οποίο λειτούργησε με €23 CPS. Δηλαδή δημιουργήσαμε έναν πελάτη για κάθε €23 διαφημιστικά έξοδα. Δεδομένου του κλάδου, το CPS ήταν κάτι παραπάνω από ευχάριστο και δημιούργησε την ευκαιρία για περεταίρω ανάπτυξη και προβολή.

Το επόμενο βήμα περιελάμβανε Facebook και Google Display Re-Targeting για επανάκτηση πελατών οι οποίοι δεν ολοκλήρωσαν την αγορά τους. 

Στην συνέχεια προσθέσαμε το Homeville στις πλατφόρμες σύγκρισης τιμών BestPrice και Skroutz από τις οποίες ο πελάτης έλαβε -εκτός των πωλήσεων- πληθώρα θετικών κριτικών οι οποίες αύξησαν την εμπιστοσύνη στην νέα αυτή επιχείρηση. 

Σε συνεργασία με την ThinkTank η οργανική προώθηση άρχισε να φέρνει τα πρώτα αποτελέσματα σε λιγότερο από 3 μήνες με χιλιάδες long-tail keywords να βρίσκονται ψηλά στις αναζητήσεις. 

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, μόνο από το Google η σελίδα να λαβαίνει 35.000 επισκέψεις τον μήνα. Οι οποίες μεταφράζονται σε περίπου 1-2% παραγγελίες χωρίς κόστος. 

Η συνέχεια αναμένεται συναρπαστική καθώς θα υλοποιούμε όλες τις ιδέες που έχουμε με σκοπό να αυξήσουμε κι’άλλο τα κέρδη της εταιρίας. 

 

Θέλετε να μιλήσουμε για την δική σας ιστοσελίδα;