fbpx

Ταξιδιωτικός πράκτορας στο Ηνωμένο Βασίλειο ειδικευμένος στο Luxury Ski για οικογένειες, Πελάτης μας από το 2016.

Ετήσιο marketing budget £25.000

+70%

Organic Traffic

+160%

Conversion Rate

-86%

CPA

-45%

CPC

+70%

Ads Traffic

+187%

Bookings Through FB Ads

Η εταιρία

Η Ski Famille είναι μεγάλη ταξιδιωτική εταιρεία διακοπών για σκι, με πάνω από 25 χρόνια πείρας στον κλάδο. 

Ειδικεύεται σε πακέτα οικογενειακών διακοπών με παροχές για τη φροντίδα βρεφών ή παιδιών στα συνεργαζόμενα σαλέ (in-chalet childcare).

Το πρόβλημα

Οι εποχιακές pay-per-click καμπάνιες AdWords αποφέρουν τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα για το συγκεκριμένο πρακτορείο διακοπών.

Καθώς ο ανταγωνισμός με τα χρόνια αυξανόταν, οι ιδρυτές διέκριναν την ανάγκη για προβολή στις μηχανές αναζήτησης και στα Social Media. 

Η εταιρεία επιθυμούσε μεγαλύτερη προβολή στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης όμως οι εταιρίες που επέλεξε για να βοηθήσουν σε αυτόν τον τομέα δεν τα κατάφεραν ιδιαίτερα καλά. 

Μας προσέγγισαν το 2017 με ξεκάθαρους στόχους και KPI τόσο στην οργανική προώθηση, στο PPC αλλά και στα Social Media. 

Οι στόχοι ήταν πολύ ξεκάθαροι:

  • Μείωση του κόστους για κάθε μετατροπή επισκέπτη σε πελάτη (cost-per-conversion)
  • Αύξηση των εργασιών μέσω AdWords
  • Βελτίωση της οργανικής επισκεψιμότητας (organic traffic) και των ταξινομήσεων στα αποτελέσματα των αναζητήσεων (rankings).
  • Αύξηση των online στόχων και των κρατήσεων.

Η λύση

Όταν αναλάβαμε τη συγκεκριμένη εταιρεία, κύριος στόχος μας ήταν να βεβαιωθούμε ότι όλα τα online κανάλια επικοινωνίας περιλάμβαναν το ίδιο μήνυμα και ήταν εναρμονισμένα.

Συνεργαζόμενοι στενά με την ομάδα της Ski Famille, βεβαιωνόμασταν ότι τα όποια κενά στις κρατήσεις διαφημίζονταν αποτελεσματικά, με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν άδεια δωμάτια κατά τη διάρκεια της σεζόν.

Σε επίπεδο Google Ads ο λογαριασμός δημιουργήθηκε από την αρχή και ήταν ξεκάθαρος, στοχευμένος και ιδιαίτερα προσεγμένος σε όλα τα επίπεδα ώστε να ελαχιστοποιήσουμε τα “άρχηστα” κλικ από συναφείς αλλά όχι αποδοτικές για τον πελάτη φράσεις-κλειδιά. 

Σε επίπεδο SEO χρησιμοποιήσαμε έναν συνδυασμό τεχνικών για να εξασφαλίσουμε links με κύρος και μεγάλη αξία από άλλους ιστότοπους (με περιεχόμενο που σχετιζόταν άμεσα με τις υπηρεσίες του πελάτη), οι οποίοι οδηγούσαν στον ιστότοπο της Ski Famille. Εξασφαλίσαμε μεταξύ άλλων backlinks από ιστότοπους όπως το Telegraph, Dailymail, Inthesnow κ.α.

Έχοντας στη διάθεσή μας ένα σημαντικό αριθμό από ποιοτικές επαφές στον κλάδο των διακοπών για χειμερινά σκι, τα links που εξασφαλίσαμε αποφέρουν μεγάλο αριθμό ποιοτικών επισκεπτών και μεγαλύτερο κύρος και προβολή για την εταιρεία και την ιστοσελίδα της.

Όσον αφορά τα κοινωνικά δίκτυα χρησιμοποιήθηκαν διαφημίσεις στο Facebook για την κάλυψη κενών δωματίων και την κράτηση δωματίων τελευταίας στιγμής καθόλη τη διάρκεια της σεζόν.

Οι διαφημίσεις Pay-per-click, με αποτελεσματική στόχευση (targeting) είχε ως αποτέλεσμα σημαντική βελτίωση στον αριθμό των επισκέψεων και των κρατήσεων από διαφημίσεις στα κοινωνικά δίκτυα που οδήγησαν επισκέπτες απευθείας στον ιστότοπο της εταιρείας.

Θέλετε να μιλήσουμε για την δική σας ιστοσελίδα;