fbpx
SEO Case Study

SEO Case Study: 7 Βήματα για να Αυξήσετε το Organic Traffic κατά 200%

Θέλετε υψηλότερα rankings στη Google; Φυσικά!

Ωστόσο, το SEO είναι κάποιες φορές ένας περίπλοκος λαβύρινθος, και δεν είναι και τόσο εύκολο να καταλάβει κανείς πού ακριβώς πρέπει να επικεντρώσει τον χρόνο και την προσοχή του ώστε να εξασφαλίσει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Σε αυτό το case study, θα σας δείξουμε πώς εφαρμόσαμε μια ειδικά προσαρμοσμένη στρατηγική SEO για έναν από τους πελάτες μας, καθώς και τα αποτελέσματα που είχαμε.

Το συγκεκριμένο case study αναδεικνύει πολύ χρήσιμα συμπεράσματα και τεχνικές, καθώς και λύσεις που περιλαμβάνονται σε μια σχετικά απλή στρατηγική SEO που είναι εύκολο να επαναληφθεί.

Μπορώ να εφαρμόσω τα ίδια βήματα στην δική μου επιχείρηση;

Ναι.

Οποιαδήποτε επιχείρηση μπορεί να κάνει κάτι ανάλογο και να κερδίσει υψηλές θέσεις για μια μεγάλη γκάμα από target keywords, και να ελκύσει με τον τρόπο αυτό πιο qualified traffic (καλύτερης ποιότητας επισκέπτες) από τις μηχανές αναζήτησης.

Όπως μπορείτε να δείτε παρακάτω, η επιχείρηση κατατάσσεται ψηλά σε αναζητήσεις για περισσότερα από 70.000 οργανικά keywords:

SEO Traffic Improvement Keywords

Πηγή: AHrefs

Η διαδικασία αυτή απέφερε σχεδόν 200% αύξηση σε υψηλής ποιότητας organic traffic:

Organic Traffic YoY

Πηγή: Google Analytics

Η Πρόκληση

Ο πελάτης είναι ένα δημοφιλές ηλεκτρονικό περιοδικό με θέμα τα ταξίδια, ο οποίος ήθελε να αυξήσει το Google visibility του Brand και να κάνει τις οργανικές επισκέψεις το σημαντικότερο μέρος του traffic της εταιρείας.

Η πρόκληση που έθεσε μπροστά μας ο πελάτης; “make it rain!”

Ενώ το Google search δίνει τη δυνατότητα σε μια επιχείρηση να ξεκλειδώσει μεγάλο όγκο πρόσθετου traffic (το “rain” που λέγαμε), η δική μας προσέγγιση έπρεπε να επικεντρωθεί σε μια μακροπρόθεσμη ανάπτυξη, η οποία μάλιστα θα μπορούσε να διατηρηθεί σε βάθος χρόνου.

Παρότι το brand παρήγαγε συχνά content, τα άρθρα που δημοσίευαν δεν ήταν βελτιστοποιημένα σωστά για τις μηχανές αναζήτησης, με αποτέλεσμα το organic traffic να παραμένει μικρό.

Η πρόκληση, λοιπόν, ήταν η εξής:

  • Να εντοπίσουμε και να λύσουμε τεχνικά προβλήματα του SEO
  • Να καθαρίσουμε το υπάρχον link profile
  • Να ενισχύσουμε το link profile χρησιμοποιώντας high-authority inbound links
  • Να αυξήσουμε συνολικά το Domain Authority
  • Να βελτιώσουμε τα organic rankings στη Google
  • Να αυξήσουμε συνολικά το organic traffic

Η Διαδικασία Βήμα-Βήμα

Στόχος σε αυτό το case study είναι να σας παρουσιάσουμε μια σειρά από ιδέες που θα σας βοηθήσουν να αναπτυχθείτε και να βελτιώσετε τις επιδόσεις του SEO και να εξυπηρετήσετε έτσι καλύτερα τις ανάγκες των πελατών σας.

Η προσέγγιση που παρουσιάζουμε αναλυτικά παρακάτω βοήθησε τον πελάτη να αυξήσει το organic traffic κατά σχεδόν 200%!

Βήμα 1 – Τεχνικός Έλεγχος (Technical Audit)

Σε κάθε νέο SEO project πρέπει να επικεντρώνουμε αρχικά την προσοχή μας στο πώς να επιλύσουμε οποιαδήποτε τεχνικά προβλήματα του SEO.

Προβλήματα με το indexability ή το crawl budget (τι είναι αυτό) του ιστότοπου μπορούν να εμποδίζουν σημαντικά την ικανότητά σας να πιάνετε υψηλές θέσεις σε σημαντικά search terms.

Όταν οι μηχανές αναζήτησης αξιολογούν τον ιστότοπό σας, ελέγχουν πολλά στοιχεία (απ’όσο γνωρίζουμε υπάρχουν περίπου 200 Ranking Factors για την Google), όπως το πόσο ασφαλής, γρήγορος και εύχρηστος είναι.

Κάθε μηχανή αναζήτησης έχει τον δικό της αλγόριθμο, και οι αλγόριθμοι βελτιώνονται συνεχώς με συνεχή updates.

Όταν λοιπόν κάνετε audit, ελέγχετε στην ουσία πόσο «υγιές» είναι το SEO του ιστότοπού σας.

Αυτό που μπορεί να είναι αποτελεσματικό, όμως, τον έναν χρόνο, μπορεί να μην είναι τον άλλο, που σημαίνει πως οι SEO της εταιρείας σας πρέπει να παραμένουν ενημερωμένες, μιας και οι απαιτήσεις συνεχώς αλλάζουν.

Τα κύρια στοιχεία ενός τεχνικού ελέγχου περιλαμβάνουν την εξέταση τόσο του περιεχομένου όσο και της τεχνικής απόδοσης του ιστότοπου.

Τεχνικός έλεγχος SEO σε λίστα

  • Έλεγχος για Secure Protocol (https)
  • Βεβαιωνόμαστε ό,τι το περιεχόμενο είναι indexed και προσβάσιμο από τις μηχανές αναζήτησης.
  • Ελέγχουμε την ταχύτητα του ιστότοπου
  • Ελέγχουμε το Canonicalisation
  • Βεβαιωνόμαστε ό,τι Analytics, GSC και Conversion Tracking λειτουργούν σωστά.
  • Test για Mobile Friendliness
  • Scan για 404 errors
  • Scan για internal broken links
  • Εξέταση Robots.txt και .htaccess
  • Ελέγχουμε το Schema Markup
  • Εξέταση του XML sitemap (και υποβολή στο Google Search Console)
  • Εξασφαλίζουμε ένα λογικό site hierarchy (silo ή clusters)

Το technical audit πρέπει να διασφαλίσει ότι οποιαδήποτε βασικά προβλήματα και αδυναμίες εντοπίζονται και διορθώνονται.

Για παράδειγμα η εν λόγο ιστοσελίδα, μεταξύ άλλων, είχε σοβαρό πρόβλημα με το Loading Time.

FT loading time

Υπάρχει μια σειρά από SEO Tools διαθέσιμα που βοηθούν πολύ στα technical audits.

Αυτά που συστήνουμε κυρίως είναι τα εξής:

Ίσως χρειαστείτε λίγη βοήθεια για να καταλάβετε κάποια τεχνικά ζητήματα, αλλά το βήμα αυτό είναι πολύ σημαντικό σε οποιοδήποτε SEO project.

Τεχνικός Έλεγχος (Σύνοψη)

  • Τα Technical audits εξασφαλίζουν ότι θα διορθωθούν οποιαδήποτε προβλήματα ίσως εμποδίζουν την απόδοση του SEO.
  • Πιθανότατα θα χρειαστείτε κάποιον developer να σας βοηθήσει με back-end developments και βελτιώσεις κώδικα.

Βήμα 2 – Keyword Research

Το Keyword research είναι το εξαιρετικά σημαντικό επόμενο βήμα για να καταλάβουμε που δυσκολεύεται το SEO μιας επιχείρησης, καθώς και ποιες προοπτικές υπάρχουν για να βελτιωθεί η απόδοσή του.

Υπάρχει μια σειρά από keyword research tools που είναι διαθέσιμα, παρότι το πιο δημοφιλές είναι το Google Keyword planner.

Κατανοώντας το εύρος των keywords που σχετίζονται περισσότερο με την επιχείρησή σας, και το μέσο search volume του κάθε μήνα, θα γνωρίζετε όσα χρειάζονται για να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας για τις μηχανές αναζήτησης.

Η αφετηρία για το keyword research στο SEO θα πρέπει να είναι τα landing pages για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

Στόχος είναι να βρείτε το σημαντικότερο keyword στο οποίο πρέπει να στοχεύσετε με το κάθε landing page, λαμβάνοντας υπόψη τόσο το keyword volume και το λεγόμενο search intent (δηλαδή το κίνητρο, τον λόγο για τον οποίο ο χρήστης κάνει την αναζήτηση).

Αναρωτηθείτε…

Τι θα έψαχνε ένας πελάτης μου;

Μπορείτε να κάνετε research με 2 βασικούς τρόπους:

  1. Search για νέα keywords και low-hanging fruits (λέξεις-κλειδιά για τις οποίες είστε στις θέσεις 5 έως 20)
  2. Βρείτε το search volume και forecasts για μια ήδη υπάρχουσα λίστα από keywords

Για να βρείτε νέα keywords, χρησιμοποιήστε το Google Keyword Planner για να προσθέσετε λέξεις, φράσεις-κλειδιά ή το URL της ιστοσελίδας.

Θα πάρετε τα ακόλουθα δεδομένα:

  • Βγάλτε τα μηνιαία search volumes (ή το volume range ανάλογα με τα χρήματα που ξοδεύετε για το PPC)
  • Επίπεδα ανταγωνισμού
  • Top of page bid (το αντίστοιχο cost-per-click through Google AdWords)

Η άλλη επιλογή, αν έχετε ήδη ένα keyword list έτοιμο, είναι να ανεβάσετε τη λίστα στο Keyword Planner για να εντοπίσετε αυτά με το υψηλότερο search volume και το καλύτερο search intent για την περίπτωσή σας.

Κάνοντας Research το rank που έχετε τώρα για σχετικά keywords θα σας βοηθήσει να εντοπίσετε εκείνα που μπορούν να αποφέρουν πιο γρήγορα και εύκολα αποτελέσματα.

Δηλαδή keywords που για λίγο μόνο δεν εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα της Google.

Μόλις αποκτήσετε μια καλύτερη κατανόηση του search volume και των τωρινών σας επιδόσεων στα rankings, θα μπορέσετε να ανακαλύψετε πολλά keyword opportunities.

Προσπαθήστε να εντοπίσετε όσο το δυνατόν περισσότερα relevant keywords με όσο το δυνατόν μεγαλύτερο search volume προτού περάσετε στο 3ο βήμα.

Όσο περισσότερα δεδομένα έχετε στη διάθεσή σας, τόσο πιο ψαγμένες θα είναι οι on-page αποφάσεις που θα πάρετε!

Keyword Research – Σύνοψη

  • Το Keyword research είναι το κλειδί για ένα αποτελεσματικό SEO – διαφορετικά μπορεί να καταλήξετε να χτυπάτε τον άνεμο.
  • Βρείτε keywords που έχουν υψηλό search volume
  • Βρείτε keywords που έχουν “δυνατό” search intent.

Βήμα 3 – On-Page Optimization

Μόλις εντοπιστούν relevant keyword opportunities, είναι σημαντικό να εξασφαλίσετε ότι υπάρχει ένα μοναδικό landing page, βελτιστοποιημένο για κάθε target keyword.

Το On-page optimisation είναι εξαιρετικά σημαντικό στοιχείο του SEO, διασφαλίζοντας ότι τα landing pages έχουν τις καλύτερες πιθανότητες για υψηλά rankings στις μηχανές αναζήτησης.

Χρησιμοποιώντας το keyword research, σκοπός πρέπει να είναι να εντοπίσετε ποιο είναι το πιο σχετικό landing page για κάθε target keyword.

Το αποτελεσματικό on-site SEO optimisation επικεντρώνεται κυρίως στο να διασφαλιστεί ότι το Header 1 (H1) και το page title είναι ευθυγραμμισμένα και εστιάζουν στο επιλεγμένο keyword. Επίσης το περιεχόμενο της σελίδας πρέπει να απαντά στην αναζήτηση του χρήστη με τρόπο άμεσο, ξεκάθαρο και σαφή.

Η διαδικασία αυτή βγάζει σαφήνεια για την Google, κι έτσι σας δίνει πολύ περισσότερες δυνατότητες για υψηλά οργανικά rankings.

Όταν έχετε μοναδικές σελίδες εστιασμένες σε συγκεκριμένα keyword families (οικογένειες συναφών λέξεων), διασφαλίζετε ότι ο κίνδυνος δύο δικά σας landing pages να ανταγωνίζονται για το ίδιο keyword (φαινόμενο γνωστό ως keyword cannibalisation) είναι όσο το δυνατόν πιο μικρός.

Το ahrefs έχει δημιουργήσει έναν οδηγό για να βρείτε ενδεχόμενο Cannibalisation, αλλά σε “μικρές” εταιρικές ιστοσελίδες, μπορεί εύκολα να διαγνωστεί χωρίς κάποιο εργαλείο.

Μερικές ακόμα ερωτήσεις αυτοεξέτασης.

  • Στοχεύει αυτή η σελίδα το κατάλληλο keyword;
  • Μήπως το στοχεύει και μια άλλη σελίδα;
  • Ικανοποιείτε την αναζήτηση του χρήστη;
  • Είναι το Keyword σας στον τίτλο;
  • Έχει ο τίτλος σας τα λεγόμενα modifiers; (τιμές, ημερομηνίες κ.ο.κ.)
  • Περιέχει η σελίδα σας H1 με το Keyword;
  • Περιέχετε το keyword στο meta description;
  • Βρίσκεται το keyword στο URL;
  • Χρησιμοποιείται στο περιεχόμενο LSI Keywords;

Οι παραπάνω είναι μια καλή αρχή για το On-Page SEO.

Βήμα 4 – Καθαρισμός του Link Profile

Ένα σημαντικό βήμα για να πετύχετε ισχυρές επιδόσεις SEO είναι να διασφαλίσετε ότι το συνολικό link profile είναι σε καλή κατάσταση.

Ένα υγιές link profile δεν περιέχει «τοξικά» links. Μπορείτε να αναλύσετε το link profile με εργαλεία όπως το Ahrefs και το SEMRush.

Toxic Backlinks

Πρέπει να κάνετε disavow όσα links είναι τοξικά στο Google Search Console.

Η διαδικασία αυτή επιβεβαιώνει στη Google ότι γνωρίζετε την ύπαρξη του link, αλλά δεν θέλετε να θεωρηθεί τμήμα του links profile σας.

Η αποποίηση των links (disavow) που είναι κακής ποιότητας είναι ένα απολύτως απαραίτητο βήμα αν θέλετε να βοηθήσετε το SEO σας να βελτιωθεί όσο το δυνατόν περισσότερο.

Σημείωση: Η διαδικασία του disavow πρέπει να εξεταστεί πολύ προσεκτικά, καθώς μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τις ταξινομήσεις σας αν δεν πραγματοποιηθεί σωστά.  

Καθαρισμός του Link Profile – Σύνοψη

  • Ελέγξτε προσεκτικά τα link profiles – Βρείτε ποια links είναι τοξικά
  • Υποβάλετε το Disavow file στο Google Search Console
  • Κάντε προσεκτικά αυτή τη διαδικασία (μην το παρακάνετε!)

Βήμα 5 – Internal Linking 

Μόλις ολοκληρώσουμε τον τεχνικό έλεγχο και λύσουμε όποια σοβαρά προβλήματα υπάρχουν με το on-page optimisation, πρέπει να σκεφτούμε πώς θα βελτιώσουμε το internal link structure.

Το Bounce rate είναι ένας παράγοντας του SEO που επηρεάζει τις ταξινομήσεις, επομένως πρέπει αρχικά να γίνουν κάποιες προσπάθειες να δημιουργηθούν ξεκάθαρα calls-to-action (CTAs) και να διασφαλιστεί ότι κάθε σελίδα δίνει στον χρήστη τη δυνατότητα να κάνει ένα λογικό επόμενο βήμα με αντίστοιχα internal links.

Αυτό περιλαμβάνει συνεργασία με την εσωτερική ομάδα για να διασφαλιστεί ότι ήδη υπάρχον blog content έχει links που οδηγούν σε βασικά sales landing pages.

Για τα Internal Links αναρωτηθείτε

  • Έχει η σελίδα έστω και ένα internal link;
  • Είναι optimised το anchor text;
  • Χρησιμοποιεί η σελίδα breadcrumbs;
  • Είναι χρήσιμα για τον χρήστη;

Όπου είναι δυνατόν, content που σχετίζεται με συγκεκριμένους προορισμούς ή προϊόντα πρέπει να περιλαμβάνει ένα anchor-rich link που να οδηγεί σε ένα σχετικό landing page.

Η προσθήκη νέων links σε content που είναι ήδη δημοσιευμένο στον ιστότοπο του πελάτη ήταν εξαιρετικά σημαντικό, καθώς έδωσε στα landing pages τη μέγιστη δυνατότητα να ταξινομηθούν ψηλά σε αναζητήσεις για competitive key-phrases.

Τα Internal links είναι ένα ολοένα σημαντικότερο στοιχείο της απόδοσης του SEO, συνεπώς, όσο χρόνο κι αν αφιερώνετε σε αυτό το κομμάτι, έχει όφελος.

Internal Linking – Σύνοψη

  • Τα Internal links είναι ένα ολοένα αυξανόμενο στοιχείο του SEO performance
  • Τα Links μεταξύ συσχετιζόμενων ιστοσελίδων είναι σημαντικό στοιχείο για τη συνολική απόδοση ενός ιστότοπου
  • Χρησιμοποιήστε optimised anchor text για internal links (ευθυγραμμισμένο με το target keyword που έχετε επιλέξει)

Βήμα 6 – Content Strategy

Ένα από τα πρώτα πράγματα που κάναμε ήταν να εξετάσουμε το υπάρχον blog για να διασφαλίσουμε ότι ΟΛΟ το content του ιστότοπου αντιπροσωπεύει το brand του πελάτη με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Σε γενικές γραμμές, το τελευταίο πράγμα που θέλετε είναι οι μηχανές αναζήτησης να κάνουν crawling σε σελίδες με “φτωχό” και μη πρωτότυπο content.

Η εξέταση και η βελτίωση του υπάρχοντος content εξασφαλίζει 3 κύρια πλεονεκτήματα:

  1. Αυξημένο content depth, το οποίο με τη σειρά του αυξάνει τις πιθανότητες κάθε άρθρο να ταξινομείται ψηλά από τις μηχανές αναζήτησης.
  2. Η βελτίωση του content με σκοπό να περιλάβει ξεκάθαρα calls-to-action (CTAs) διασφαλίζει ότι ΟΛΟ το content εργάζεται σκληρά για να μετατρέψει επισκέπτες σε άτομα που εκδηλώνουν ενεργό ενδιαφέρον (enquirers) και, τελικά, σε πελάτες.
  3. Η προσθήκη σχετικών internal links (με σκοπό να υπάρχουν sales-focused landing pages) βελτιώνει το internal link profile του ιστότοπου, βοηθώντας συνολικά την απόδοση του SEO.

Ιδανικά, όλο το περιεχόμενο πρέπει να εξεταστεί, με σκοπό να βελτιωθεί τόσο το keyword focus, όσο και το content depth και το user engagement.

Τα βασικά βήματα για τη βελτίωση του content περιλαμβάνουν:

  1. Την προσθήκη επιπλέον περιεχομένου όπου χρειάζεται
  2. Την προσθήκη/βελτίωση των εικόνων
  3. Την προσθήκη/βελτίωση των calls-to-action
  4. Την προσθήκη επιπλέον internal links σε κύρια sales pages
  5. Την αλλαγή του keyword focus, αν απαιτείται (με βάση το keyword research)

Εκτός από την αξιοποίηση του υπάρχοντος content, συνεργαστήκαμε στενά με τις ομάδες του internal content, για να διασφαλίσουμε ότι υπάρχει έτοιμη μια συγκεκριμένη στρατηγική για τη δημιουργία νέου blog content.

Ουσιαστικά, στόχος μας είναι να προσθέτουμε ολοένα και περισσότερα contextually-relevant άρθρα και να δημιουργούμε ‘topical clusters’, που είναι στην ουσία ομάδες ιστοσελίδων που μιλούν για διάφορες πτυχές ενός κεντρικού θέματος.

Διασφαλίζοντας ότι το content ταιριάζει με το user-intent σε όλη την έκταση του conversion funnel, χτίζουμε με πολύ αποτελεσματικό τρόπο το brand awareness και βοηθούμε τον ιστότοπό σας με link acquisition και visibility.

Το content που παράγετε πρέπει:

  • Να αναδεικνύει το brand σας ως authority στον κλάδο σας
  • Να έχει το απαραίτητο depth για να καλύπτει ικανοποιητικά το θέμα
  • Να περιέχει internal links σε κύρια sales-focused pages

Το content plan πρέπει να διασφαλίζει ότι το νέο περιεχόμενο δημοσιεύεται σε τακτική βάση.

Ένα τακτικό publishing schedule κάνει τη διαδικασία ποιο εύκολη στη διαχείριση, ενώ παράλληλα διασφαλίζει ότι η Google κάνει crawl στον ιστότοπό σας πιο συχνά όταν ψάχνει για νέο content.

Σημείωση: Όσο πιο συχνά κάνει crawl η Google στο content σας, τόσο πιθανότερο είναι να βελτιωθούν πιο γρήγορα και τα search rankings.

Content Strategy – Σύνοψη

  • Το Content είναι βασιλιάς – Να δημιουργείτε συχνά νέο content
  • Όσο μεγαλύτερο είναι το keyword count, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχετε να ταξινομηθούν ψηλά οι ιστοσελίδες σας στην Google
  • Επικεντρωθείτε στο να δίνετε ικανοποιητικές απαντήσεις στις ερωτήσεις των πελατών και να τους παρέχετε έμπνευση

Βήμα 7 – Ανάπτυξη του Link Profile

Referring Domains
Referring Domains από την στιγμή που αναλάβαμε τον πελάτη

Το link profile σας είναι ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία που καθορίζουν τις ταξινομήσεις σας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Τόσο ο αριθμός των λεγόμενων referring domains (links από άλλους ιστότοπους), όπως και η ποιότητα και η σχετικότητα των ιστότοπων που έχουν links προς το domain σας, είναι καθοριστικοί παράγοντες στις συνολικές οργανικές σας επιδόσεις.

Παρότι τα παραπάνω ισχύουν για κάθε domain, είναι σημαντικό να αναπτύξετε το backlink profile του δικού σας domain με έναν τρόπο που να μοιάζει φυσικός, ειδικά αν ο αριθμός των ήδη υπαρχόντων backlinks είναι σχετικά μικρός.

Αν υπάρχει λίγη ιστορία από πίσω, υπάρχει μεγαλύτερος κίνδυνος ποινής από την Google αν η προσέγγισή σας δεν είναι προσεκτική.

Αρχικά, εστιάσαμε στην ανάπτυξη υψηλής ποιότητας back-links στην αρχική σελίδα, που χρησιμοποιεί safe branded anchor text.

Η εστίαση σε links που οδηγούν στην αρχική σελίδα διασφαλίζει ότι η διαδικασία του link-development μοιάζει φυσική και ωφελείται από το συνολικό Domain Authority του ιστότοπού σας.

Οι βελτιώσεις στο συνολικό Domain Authority βελτιώνει με τη σειρά του τα ranks σε όλες τις ιστοσελίδες σας, αυξάνοντας έτσι τόσο στα ranking keywords όσο και στο organic traffic.

Link Profile – Σύνοψη

  • Εστιάστε αρχικά σε links που οδηγούν στην αρχική σας σελίδα
  • Αρχίστε χρησιμοποιώντας natural anchor text (brand name και URL)
  • Αναπτύξτε links από high-authority domains
  • Στοχεύστε σε content-rich links (links σε λεπτομερή άρθρα blog)
  • Αρχίστε με έναν περιορισμένο αριθμό links κάθε μήνα (βεβαιωθείτε ότι το link building rate δείχνει φυσικό)

Τα Αποτελέσματα

Το να βεβαιωθούμε ότι ο ιστότοπος του πελάτη βελτιστοποιήθηκε για συγκεκριμένα search keywords, βελτιώνοντας παράλληλα το internal link structure, έπαιξε κομβικό ρόλο στα τελικά αποτελέσματα που επιτύχαμε.

DR

Τα Inbound links από contextually-relevant domains έχει βελτιώσει το Domain Authority και τα rankings για ένα μεγάλο εύρος ιστοσελίδων.

Το Organic performance υπήρξε πολύ ισχυρό, με αισθητή βελτίωση όσον αφορά τα keywords, με σχεδόν 200% περισσότερο organic traffic σε σχέση με το προηγούμενο έτος!

Οργανικά Keywords

Η εστίαση σε high-authority links προς την αρχική σελίδα βελτίωσε το συνολικό Domain Authority.

Ως αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας, βελτιώθηκαν τα rankings για πάρα πολλά keywords και πλέον κυριαρχεί στον κλάδο του σε χιλιάδες competitive keywords.

Organic Traffic

Το συνολικό organic traffic βελτιώθηκε αισθητά, λόγω των αυξήσεων στα ranking keywords.

Όπως μπορούμε να δούμε παρακάτω, στην αρχή του 2020, η Google απέδιδε αύξηση σχεδόν 200% σε υψηλής ποιότητας organic traffic:

Organic Traffic YoY

Πηγή: Google Analytics

Παρότι τα προβλήματα που προκλήθηκαν από την πανδημία του Covid 19 είχαν ως αποτέλεσμα η αξία αυτών των βελτιωμένων SERPs να είναι προς το παρόν περιορισμένη, είναι βέβαιο ότι, μόλις βελτιωθούν οι συνθήκες στην αγορά, τα ranking positions θα αποδώσουν σταθερή ροή σχετικού search traffic.

Συμπεράσματα

Μέσω αυτού του case study, έχουμε καταδείξει πόσο αναγκαίο είναι η δημιουργία και η αξιοποίηση νέου content και back-links να γίνεται με έναν ελεγχόμενο ρυθμό, με τρόπο που να μοιάζει φυσικός.

Το σωστό content επιτρέπει στο brand σας να προβάλει την ειδίκευση και το κύρος του στον δικό σας κλάδο, με αποτέλεσμα να μεγαλώνει τις πιθανότητές σας να ταξινομηθείτε ψηλά για πάρα πολλά σχετικά keywords, τόσο στο κάτω, όσο και στο πάνω τμήμα του funnel.

Leave a Comment