fbpx
TMR Case Study

SEO Case Study: Επανασχεδιασμός Ιστοσελίδας και Βελτίωση των Οργανικών Κατατάξεων

Σε αυτό το case study, θα σας δείξουμε πως ο επανασχεδιασμός μιας ιστοσελίδας μπορεί, όχι μόνο να μην επηρεάσει αρνητικά το SEO, αλλά να βελτιώσει τις κατατάξεις.

TMR Growth - Analytics
πηγή Google Analytics. Αύξηση στο Traffic

Σκέφτεστε τον επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας σας;

Σας απασχολεί να μην χάσετε τις οργανικές θέσεις που έχετε αποκτήσει;

Ακολουθήστε τις πρακτικές αυτού του Case Study.

Όταν έχουμε να κάνουμε με την επανασχεδίαση του website, οι προσπάθειές μας πρέπει πάντοτε να επικεντρώνονται στο να βελτιωθεί η οργανική του απόδοση σταδιακά.

Το άρθρο αυτό παρουσιάζει τη διαδικασία που εφαρμόσαμε με ορισμένους νέους πελάτες για να βελτιώσουμε τα rankings στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, προστατεύοντας παράλληλα τη μακροπρόθεσμη υγεία του ιστότοπου.

Σε αυτό το SEO case study παρουσιάζει την περίπτωση της Tailor Made Rail, ενός γοργά αναπτυσσόμενου ταξιδιωτικού γραφείου που προσφέρει εξειδικευμένα πακέτα διακοπών με τρένο σε όλη την Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο.

Είτε σκέφτεστε να δημιουργήσετε έναν ολότελα νέο ιστότοπο, είτε να ανανεώσετε αυτόν που ήδη έχετε, το άρθρο αυτό θα σας δείξει πώς μπορείτε να αναπτύξετε το authority ενός domain που δεν τα έχει πάει και πολύ καλά στο παρελθόν ή δεν έχει μεγάλο authority.

Η Πρόκληση

Ο αρχικός μας στόχος όταν αρχίσαμε τη συνεργασία μας με την ομάδα της Tailor Made Rail ήταν να κατανοήσουμε σε βάθος την ίδια την επιχείρηση, τα σημαντικότερα search keywords, καθώς και το υφιστάμενο SEO performance.

Ο ιστότοπος της εταιρείας χρησιμοποιούσε ένα Wix Content Management System (CMS).

Μια αν μη τι άλλο, κακή επιλογή CMS από άποψη SEO κατά την άποψή μας.

Η πλατφόρμα Wix CMS είχε ελλείψεις που περιόριζαν την απόδοση του SEO, ενώ και ο ίδιος ο ιστότοπος έδειχνε ξεπερασμένος και δεν απέδιδε καλά στη μετατροπή επισκεπτών σε enquiries.

Ο υπάρχων ιστότοπος είχε πολύ χαμηλές θέσεις στα αποτελέσματα των αναζητήσεων για όλα τα relevant search terms, με αποτέλεσμα η επιχείρηση να χρειάζεται να επενδύει σταθερά στα Google Ads, πόρους που αφενός μπορούσε να επενδύσει αλλού και αφετέρου δεν απέφεραν τα επιθυμητά αποτελέσματα λόγο κακού UX.

Το Organic traffic επίσης δεν απέδιδε ιδιαίτερα για την επιχείρηση, κι έτσι έπρεπε να επικεντρωθούμε στο πώς να βελτιώσουμε τη συνολική απόδοση του ιστότοπου.

Βήμα 1 – Η Ανακατασκευή του Ιστότοπου

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους οι επιχειρήσεις επενδύουν στην κατασκευή ενός νέου ιστότοπου.

Ο ιστότοπος ουσιαστικά είναι η βιτρίνα της επιχείρησής σας, αντιπροσωπεύοντάς την και δίνοντάς της την ευκαιρία να προβάλλει και να πουλήσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Σκεφτείτε λοιπόν…

  • μήπως το website μου είναι παλιό;
  • μήπως είναι κακοσχεδιασμένο;
  • μήπως δεν είναι όσο επεκτάσιμο θα έπρεπε να είναι;
  • καλύπτει τις ανάγκες της επιχείρησής μου και ταυτόχρονα ικανοποιεί τους επισκέπτες;

Είναι σημαντικό να δημιουργήσετε έναν νέο ιστότοπο αν:

  • Ο ιστότοπος που έχετε δεν αποδίδει καλά από άποψη ταχύτητας (ένας παράγοντας SEO που επηρεάζει σημαντικά τις θέσεις στα αποτελέσματα αναζητήσεων).
  • Ο ιστότοπος που ήδη έχετε δεν αποδίδει καλά όσον αφορά τη μετατροπή επισκεπτών σε enquiries ή πωλήσεις (conversion rate).
  • Ο ιστότοπος που ήδη έχετε έχει περιορισμένες SEO δυνατότητες (όπως και περιορισμούς σε σχέση με το URL structure), ή δεν σας επιτρέπει να διαχειριστείτε αποτελεσματικά το content σας.

Συνεργαζόμενοι στενά με την ομάδα της Tailor Made Rail, ξεκινήσαμε μια προσπάθεια εκσυγχρονισμού της διαδικτυακής παρουσίας της επιχείρησης.

Στόχος μας ήταν να διασφαλίσουμε ότι ο νέος ιστότοπος θα αναδείκνυε αποτελεσματικά την ποιότητα των προσφερόμενων προϊόντων, παρέχοντας παράλληλα μια άνετη εμπειρία στον χρήστη.

Το site σχεδιάστηκε εξαρχής με το SEO υπόψη, βασιζόμενο σε μια λογική ιεραρχία και σε αποτελεσματική χρήση του on-page optimisation.

TMR Homepage

Ο νέος ιστότοπος περιλάμβανε:

  • Ένα mobile responsive design – ένας ζωτικός παράγοντας για SEO rankings.
  • Μια εύχρηστη, SEO-friendly πλατφόρμα. Το αγαπημένο μας WordPress.
  • Καλά βελτιστοποιημένα landing pages που επικεντρώνονται σε συγκεκριμένους όρους αναζήτησης.

Παρότι η ανακατασκευή ενός ιστότοπου ή η δημιουργία ενός νέου δεν αποφέρει αυτόματα απτά SEO αποτελέσματα, ένας μη βελτιστοποιημένος ή αργός στη φόρτωση ιστότοπος μπορεί να αποτελεί τον κύριο λόγο για τον οποίο δεν βλέπετε τα αποτελέσματα που θα θέλατε.

Μπορείτε να δείτε πώς αποδίδει το site σας σε σχέση με το page speed χρησιμοποιώντας το Google Speed Test ή το GT Metrix.

Βήμα 1 – Σύνοψη

  • Ένας μοντέρνος ιστότοπος είναι ζωτικής σημασίας για την απόδοση του SEO.
  • Ο χρόνος φόρτωσης του ιστότοπου είναι εξαιρετικά σημαντικός παράγοντας.
  • Ο ιστότοπός σας πρέπει να είναι φιλικός στον χρήστη με ξεκάθαρα calls-to-action.

Tip

Η σωστή εφαρμογή των ανακατευθύνσεων 301 είναι ζωτικής σημασίας όταν λανσάρουμε έναν νέο ιστότοπο.

Οι αποτελεσματικές ανακατευθύνσεις διασφαλίζουν ότι θα μπορέσετε να τα διατηρήσετε τα rankings που έχετε ήδη κατακτήσει στο παρελθόν, καθώς και ότι οι μηχανές αναζήτησης μπορούν να ανακατευθύνουν σωστά τους χρήστες στο καταλληλότερο περιεχόμενο.

Βήμα 2 – Keyword Research

Το αποτελεσματικό keyword research είναι σημαντικό κομμάτι της δημιουργίας ενός νέου ιστότοπου.

Στόχος μας είναι να αξιοποιήσουμε research tools για να προσδιορίσουμε keywords που προσφέρουν υψηλό μηνιαίο search volume, καθώς και conversion intent.

Το Conversion intent έχει να κάνει με keywords που αποκαλύπτουν ξεκάθαρα ότι ο χρήστης έχει σαφή πρόθεση να κάνει μια αγορά.

Για παράδειγμα,

…η φράση “Orient Express Holidays” θα χρησιμοποιούνταν από searchers που θέλουν να κάνουν διακοπές με το Orient Express (ξεκάθαρο conversion intent).

Αντίθετα, μια αναζήτηση με σκέτη τη φράση ‘Orient Express’ (που έχει και μεγαλύτερο search volume) θα περιλάμβανε μια πολύ μεγαλύτερη γκάμα από αναζητήσεις, από άτομα που δεν έχουν πρόθεση να αγοράσουν πακέτο διακοπών.

Το πιο αποτελεσματικό δωρεάν εργαλείο είναι το Google Keyword Planner, το οποίο, με την προϋπόθεση ότι τρέχετε αυτή την περίοδο PPC ads (έστω και €1), σας δίνει σχετικά ακριβή search volumes για συγκεκριμένους όρους.

Keyword Research
πηγή: Google Keyword Planner

Η όλη διαδικασία του keyword research είναι επίσης χρήσιμη για να εντοπίσετε στόχους που μπορούν να αποφέρουν γρήγορα και εύκολα αποτελέσματα, δηλαδή σελίδες που ταξινομούνται λίγο πριν την πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων της Google.

Αυτά τα keywords δίνουν τη δυνατότητα άμεσου ROI, με στόχο τη βελτίωση των θέσεων ταξινόμησης αυτών των σελίδων στις πρώτες 10.

Μόλις δημιουργηθεί μια λίστα από σχετικά keywords, ένα σημαντικό επόμενο βήμα είναι να διασφαλίσετε ότι υπάρχουν μοναδικά landing pages, σχεδιασμένα να στοχεύουν κάθε φράση-κλειδί.

Όπου είναι δυνατόν, το προτεινόμενο URL structure για τον νέο σας ιστότοπο θα υποδείξει στην Google ποιες σελίδες είναι περισσότερο (ή λιγότερο) σημαντικές με βάση τη θέση τους στην ιεραρχία του ιστότοπου.

Ένα απλό φύλλο Excel (ή και shared Google Sheet) είναι ένας απλός τρόπος να καταλάβετε εσείς πρώτα ποια είναι η ιδανική ιεραρχία για τον ιστότοπό σας, διασφαλίζοντας παράλληλα ότι όλα τα σημαντικά search-phrases έχουν στοχευτεί με συγκεκριμένα landing pages:

TMR Excel

Ένας κύριος παράγοντας που πρέπει να ληφθεί υπόψη όταν αποφασίζετε για τη διαδικασία του URL structure για τον νέο ιστότοπο, είναι να εξακριβώσετε αν keywords με αρκετό volume θα εξυπηρετούνταν καλύτερα με ένα στατικό landing page, ή με ένα blog post.

  • Landing Pages

Ένα sales-focused landing page, όπως ένας προορισμός (π.χ. Ιταλία) ή μια εμπειρία (π.χ. luxury rail holidays) είναι σχεδιασμένο να αναδείξει ένα σχετικό προϊόν και να παράσχει ξεκάθαρα clear calls-to-action (CTAs).

Ιδανικά μιλώντας, ένα landing page θα έχει μια λογική θέση στην ιεραρχία του site, και δεν θα περιλαμβάνει περιεχόμενο που σχετίζεται με μια συγκεκριμένη ημερομηνία.

Τα αποτελεσματικά landing pages έχουν σημαντική επίπτωση στον συνολικό αριθμό των conversions από το οργανικό traffic:

Conversion Rate

Ένα παράδειγμα landing page θα μπορούσε να είναι αυτό https://www.tailormaderail.com/destinations/italy

  • Blog post

Τα blog posts μάς δίνουν την ευκαιρία να προσθέσουμε ένα μεγάλο όγκο περιεχομένου σε μια σελίδα, γεγονός που θα βελτιώσει σημαντικά τη συνολική απόδοση του SEO.

Το blog μάς δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε ένα link σε αντίστοιχες sales-focused σελίδες, βελτιώνοντας το internal link profile σημαντικών landing pages.

Τα Blogs μπορούν, επίσης, να περιέχουν απαντήσεις σε σχετικές ερωτήσεις (π.χ. “What to pack for an Orient Express holiday?”) ή λίστες (π.χ. “Best rail holidays in Europe”).

Βήμα 2 – Σύνοψη

  • Το Keyword research είναι το κλειδί για ένα αποτελεσματικό SEO.
  • Βρείτε keywords που προσφέρουν υψηλό search volume.
  • Αναζητήστε keywords με conversion intent (π.χ. “holidays”).
  • Διασφαλίστε ότι έχετε ένα μοναδικό landing page που θα στοχεύει σε κάθε key-phrase.

Tip

Δημιουργήστε ένα έγγραφο που θα περιέχει το νέο σας URL structure, όπως και τα URLs από οποιαδήποτε ήδη υπάρχοντα άρθρα που τα αντικαθιστούν.

Αυτό θα σας επιτρέπει να διαχειριστείτε καλύτερα τη μετάβαση από τον παλιό ιστότοπο στον νέο και να διασφαλίσετε ότι δεν θα χαθεί καθόλου περιεχόμενο κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας.

Βήμα 3 – Βελτίωση του Υφιστάμενου Content

Όπου είναι δυνατό, θα πρέπει να αυξηθεί το περιεχόμενο στα landing pages και τα blog posts.

Σελίδες με λίγο περιεχόμενο είναι αυτές που έχουν και χαμηλή αναλογία text/html.

Σε γενικές γραμμές, το τελευταίο πράγμα που θέλετε είναι οι μηχανές αναζήτησης να κάνουν crawling σε σελίδες με λιγότερες από 500 λέξεις περιεχομένου. Το ιδανικό είναι να έχει η σελίδα content με τουλάχιστον 1.000 λέξεις πρωτότυπου περιεχομένου.

Η εξέταση και η βελτίωση του υπάρχοντος content εξασφαλίζει 3 κύρια πλεονεκτήματα:

  1. Αυξημένο content depth, το οποίο με τη σειρά του αυξάνει τις πιθανότητες κάθε άρθρου να ταξινομείται ψηλά από τις μηχανές αναζήτησης.
  2. Η βελτίωση του content με σκοπό να περιλάβει ξεκάθαρα calls-to-action (CTAs) διασφαλίζει ότι ΟΛΟ το content εργάζεται για να μετατρέψει επισκέπτες σε άτομα που εκδηλώνουν ενεργό ενδιαφέρον (enquirers) και, τελικά, σε πελάτες.
  3. Η προσθήκη σχετικών internal links (με σκοπό να υπάρχουν sales-focused landing pages) βελτιώνει το internal link profile του ιστότοπου, βελτιώνοντας παράλληλα και την απόδοση του SEO.

Το υπάρχον content, σε οποιαδήποτε μορφή, είναι η καλύτερη αφετηρία για να βελτιώσετε τη συνολική απόδοση του SEO σας.

Παρόμοια με το keyword research process που περιγράφηκε λεπτομερώς πιο πάνω, μια αποτελεσματική διαδικασία για αξιολόγηση καλού περιεχομένου είναι η απλή χρήση ενός αρχείου Excel.

Όταν έχουμε να κάνουμε με έναν νέο (ή έστω ανανεωμένο) ιστότοπο, το υπάρχον περιεχόμενο θα είναι περιορισμένο, επιτρέποντάς σας να το ομαδοποιήσετε γρήγορα σε 3 βασικές κατηγορίες:

  1. Είναι οκ όπως έχει.
  2. Χρειάζεται βελτίωση.
  3. Πρέπει να διαγραφεί ή να γίνει merge λόγο cannibalisation.

Παρότι στόχος είναι να αναπτύξετε το authority σας με νέο content, ξεκινήστε καλύτερα διασφαλίζοντας ότι ΟΛΟ το content που ήδη υπάρχει στον ιστότοπό σας αντιπροσωπεύει την επιχείρησή σας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Τα βασικά βήματα για τη βελτίωση του content περιλαμβάνουν:

  1. Την προσθήκη επιπλέον περιεχομένου.
  2. Την προσθήκη/βελτίωση των εικόνων.
  3. Την προσθήκη/βελτίωση των call-to-action.
  4. Την προσθήκη επιπλέον internal links σε κύρια sales pages.
  5. Την αλλαγή του keyword focus, αν απαιτείται (με βάση το keyword research).

Βήμα 3 – Σύνοψη

  • Εξετάστε το υπάρχον content – Εντοπίστε τμήματα που χρειάζονται βελτίωση
  • Βεβαιωθείτε ότι όλα τα landing pages και τα blogs έχουν βελτιστοποιηθεί αποτελεσματικά για συγκεκριμένα key-phrases.
  • Βελτιώστε το content depth (όπως είναι αυτό δυνατό).
  • Δημιουργήστε κείμενο για κινητές συσκευές (σύντομες και περιεκτικές ενότητες).
  • Προσθέστε εικόνες για να πουλήσετε το προϊόν σας και σπάστε το κείμενο σε ενότητες.
  • Προσθέστε ξεκάθαρα calls-to-action σε όλες τις σελίδες.

Tip

Προσπαθήστε να προσθέσετε όσο το δυνατόν περισσότερα internal links – αλλά μην το παρακάνετε!

Το link format για ένα internal link θα πρέπει να είναι απλό, π.χ. /destinations/Italy/ και όχι να περιλαμβάνει και το root domain, όπως αυτό: https://www.tailormaderail.com/destinations/italy/

Βήμα 4 – Link Building – Ξεκινήστε Σιγά-Σιγά

Με κάθε νέο ιστότοπο, υπάρχουν περιορισμοί.

Ανάλογα με το πόσο καινούργιος είναι ο ιστότοπος, καθώς και με το αν αντικαθιστά έναν παλαιότερο ιστότοπο, η Google θα γνωρίζει πολύ λίγα εκ των προτέρων για το authority (ή τη βαρύτητα) του ιστότοπού σας.

Παρότι ο στόχος είναι η βελτίωση της συνολικής εικόνας που έχει η Google για το authority του νέου ιστότοπου όσο το δυνατόν πιο γρήγορα, για να είναι αποτελεσματικό το SEO θα πρέπει να διασφαλιστεί ότι η όποια αύξηση του authority θα φαίνεται θετική:

Referring Domains
πηγή: SEMRush

Τα links προς την αρχική σελίδα είναι σημαντικά για την απόδοση ενός νέου domain, καθώς αναπτύσσουν το συνολικό Domain Authority, το οποίο επηρεάζει την απόδοση του SEO όλων των σελίδων.

Η εξασφάλιση links που οδηγούν στην αρχική χρησιμοποιώντας branded anchor text ή raw link είναι, επίσης, ο ασφαλέστερος τρόπος να βελτιωθεί η συνολική απόδοση του SEO, προστατεύοντας παράλληλα τη μακροπρόθεσμη υγεία του ιστότοπου.

Η διαδικασία αυτή διασφαλίζει ότι όλες οι σελίδες ωφελούνται από την αύξηση του συνολικού domain authority.

Βήμα 4 – Σύνοψη

  • Εστιάστε σε links που οδηγούν στην αρχική σας σελίδα.
  • Αρχίστε χρησιμοποιώντας branded anchor text ή raw link.
  • Αναπτύξτε links από high-authority domains.
  • Αρχίστε με έναν περιορισμένο αριθμό links κάθε μήνα (βεβαιωθείτε ότι το link building rate δείχνει φυσικό).

Tip

Ένα φυσικό link profile θα έχει περισσότερα links προς την αρχική σελίδα, επομένως το αρχικό link-building αξιοποιείται καλύτερα όταν επικεντρώνεται αποκλειστικά στην αρχική.

Βήμα 5 – Αρχίστε να επικεντρώνεστε σε βαθύτερες σελίδες

Όλες οι σελίδες χρειάζονται εξωτερικά links για να ταξινομούνται καλά στις μηχανές αναζήτησης.

Ο αριθμός των links που χρειάζονται για να γίνετε πιο ανταγωνιστικοί εξαρτάται από την ίδια τη σελίδα, τον ιστότοπο, τον τομέα του κλάδου στον οποίο ειδικεύεστε (niche), τον τύπο του ερωτήματος κτλ.

Σελίδες χαμηλότερου επιπέδου ίσως χρειάζονται έναν μικρό μόνο αριθμό άμεσων links για να ταξινομηθούν ψηλά, επομένως είναι σημαντικό να καταλάβετε καλά τη δομή του ιστότοπου και τη σχέση που έχουν μεταξύ τους οι σελίδες:

Website Architecture

Να θυμάστε, ένα link σε μια ‘Category Page 2’ (στο παραπάνω παράδειγμα) θα ωφελήσει οποιεσδήποτε σελίδες έχουν προσδιοριστεί ως «παιδιά» της.

Επομένως, αξίζει να αποφασίσετε (με βάση το keyword research) σε ποιες σελίδες θα επικεντρώσετε την προσοχή με links, καθώς και με ποιον τρόπο links προς αυτήν τη σελίδα θα ωφελήσουν επίσης άλλους.

Επομένως, η Αρχική έχει συνολικά το υψηλότερο link benefit για τον ιστότοπό σας.

Η προσοχή σας πρέπει να στραφεί στο πώς να αυξήσετε τον αριθμό των links υψηλής ποιότητας, με ρυθμό που να μοιάζει «φυσικός» στην Google.

Όταν αναπτύσσετε links, το κλειδί είναι να εντοπίσετε ιστότοπους που έχουν μεγάλη σχέση με το brand σας.

Στην περίπτωση της Tailor Made Rail, αναζητούσαμε ιστότοπους και blogs που σχετίζονταν με τα τρένα, τα ταξίδια και τις διακοπές στην Ευρώπη.

Η τοποθέτηση content σε ιστότοπους τρίτων πρέπει να ακολουθεί ορισμένες βασικές κατευθυντήριες γραμμές:

  1. Δουλέψτε με τα υψηλότερα authority domains με βάση τις δυνατότητες του προϋπολογισμού σας – το development με links υψηλής ποιότητας κοστίζει αρκετά, και δεν υπάρχει τρόπος να το αποφύγεις.
  2. Δημιουργήστε in-depth content – στοχεύστε σε καλογραμμένο περιεχόμενο ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 1.000 λέξεων (ή και περισσότερων αν είναι εφικτό, απλά μην «φουσκώνετε» το περιεχόμενο απλά για να πετύχετε τον αριθμό των λέξεων).
  3. Προσθέστε το link σας στην αρχή του άρθρου – τα links που βρίσκονται στην αρχή έχουν και τη μεγαλύτερη αξία.
  4. Βεβαιωθείτε ότι το link δείχνει όσο το δυνατόν πιο φυσικό – ιδανικά, να μοιάζει με φυσική παράθεση (αναφορά).
  5. Προσθέστε μια σειρά από επιλεγμένα links καλής ποιότητας στο άρθρο – βεβαιωθείτε, παράλληλα, ότι τα επιπρόσθετα links στοχεύουν σε ιστότοπους υψηλής ποιότητας, καθώς και ότι είναι μια ομάδα από επιλεγμένα links στο eCommerce και σε αξιόπιστες πηγές πληροφοριών.

Βήμα 5 – Σύνοψη

  • Στοχεύστε σε σελίδες που για λίγο μόνο δεν εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα της Google.
  • Εξετάστε τη σχέση μεταξύ των σελίδων.
  • Αρχίστε να χρησιμοποιείτε βελτιστοποιημένο anchor text (το keyword στο οποίο στοχεύει η σελίδα).

Tip

Να χρησιμοποιείτε προσεκτικά το βελτιστοποιημένο anchor text. Όσο πιο φυσικά, τόσο το καλύτερο.

Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η συνολική αναλογία anchor text δεν είναι υπερβολικά επικεντρωμένη σε βελτιστοποιημένα keywords.

Βήμα 6 – Στρατηγική Νέου Περιεχομένου

Παρότι η διαδικασία ανανέωσης του υφιστάμενου content και της δημιουργίας links από υψηλής ποιότητας εξωτερικούς ιστότοπους παίρνει χρόνο, είναι σημαντικό να επικεντρώσετε τις προσπάθειές σας στη δημιουργία νέου content.

Η δημιουργία νέου περιεχομένου θα βασιστεί στο keyword research, εντοπίζοντας τα keywords που δεν στοχεύονται αποτελεσματικά από ήδη υφιστάμενα landing pages.

Μόλις τα εντοπίσετε, τα blogs ή τα landing pages πρέπει να βελτιστοποιηθούν αποτελεσματικά για τις μηχανές αναζήτησης. Αυτό σημαίνει ότι τα page titles και τα headers είναι βελτιστοποιημένα για τα επιλεγμένα target keywords.

Για να διασφαλίσετε ότι η Google θα επισκέπτεται τακτικά τον ιστότοπό σας και θα κάνει index το νέο περιεχόμενο γρήγορα, είναι σημαντικό να δημοσιεύετε νέο περιεχόμενο συχνά.

Βήμα 6 – Σύνοψη

  • Το Content κυριαρχεί.
  • Όσο μεγαλύτερο είναι το keyword count, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχετε να ταξινομηθούν ψηλά οι ιστοσελίδες σας στην Google.
  • Η ύπαρξη internal links μεταξύ σχετιζόμενων σελίδων είναι σημαντικοί παράγοντες για SEO ranking.

Tip

Η αύξηση του social credibility στα blog posts σας (περιλαμβανομένων των Facebook likes, shares, tweets κλπ) θα βελτιώσει την απόδοση του SEO σας.

Αυτό γίνεται ολοένα και πιο σημαντικό για το SEO ranking.

Αποτελέσματα

Ως αποτέλεσμα των παραπάνω διαδικασιών, η συνολική απόδοση του SEO υπήρξε πολύ δυνατή.

Υπήρξε ξεκάθαρη αύξηση στον αριθμό των συνολικών επισκεπτών από το οργανικό traffic:

Organic Traffic Growth

Το συγκεκριμένο SEO project απέφερε σημαντική βελτίωση στο οργανικό ranking για σημαντικούς όρους αναζήτησης:

Οργανικά Rankings

Keywords Ranking

(Πηγή: SEM Rush 18 Οκτωβρίου – 20 Ιουλίου)

Η ιστοσελίδα την στιγμή του συγκεκριμένου post (Dec 2020) έχει ξεπεράσει κατά πολύ τα αποτελέσματα που φαίνονται πιο πάνω. Όταν βρούμε λίγο χρόνο θα ανανεώσουμε τις εικόνες.

Εκτός από τα key-phrases που στοχεύτηκαν παραπάνω, η συγκέντρωση links προς την αρχική είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση του συνολικού Domain Authority.

Αυτό, με τη σειρά του, είχε ως αποτέλεσμα ολοένα και υψηλότερες θέσεις για μεγάλο αριθμό keywords.

Ταξινόμηση στις Πρώτες 10 Θέσεις

Ο αριθμός των keywords που έφερναν την εταιρεία στις πρώτες 10 θέσεις της Google έχει βελτιωθεί δραματικά αυτό το διάστημα:

Αυτά με το συγκεκριμένο SEO Case Study. Αν έχετε ερωτήσεις μην διστάσετε να μας στείλετε ένα e-mail. 

Leave a Comment