Σε αυτό το case study, θα σας δείξουμε πώς εφαρμόσαμε μια ειδικά προσαρμοσμένη στρατηγική για έναν από τους πελάτες μας, που έχει αυξήσει τον αριθμό των keywords στα οποία πετυχαίνει υψηλά rankings στην Google σε περισσότερα από 10.000 σε μόλις 4 μήνες!
Μάρτιος – Ιούλιος 2020 Σύγκριση με προηγ. έτος (+10.000 επιπλέον ranking keywords)
Θέλουμε να μοιραστούμε μαζί σας μια διαδικασία που έχουμε αναπτύξει για τη βελτίωση του link profile και του Domain Authority (DA), την οποία κάθε επιχείρηση μπορεί να χρησιμοποιήσει για να εξασφαλίσει πιο qualified traffic από τις μηχανές αναζήτησης.
Αύξηση 100% σε οργανικές επισκέψεις.
Το συγκεκριμένο case study παρέχει χρήσιμα συμπεράσματα και τεχνικές, καθώς και λύσεις που περιλαμβάνονται σε μια σχετικά απλή στρατηγική SEO που είναι εύκολο να επαναληφθεί.
Περισσότεροι επισκέπτες στον ιστότοπό σας σημαίνει περισσότερο awareness, περισσότερα e-mail signups, περισσότερες αγορές και, το κυριότερο, περισσότερα κέρδη!
Η Πρόκληση
Σε αυτό το case study, έχουμε να κάνουμε με ένα ταχύτατα αναπτυσσόμενο ταξιδιωτικό πρακτορείο, που προσφέρει διακοπές στην αγρία φύση και σαφάρι σε όλο τον κόσμο.
Την επιχείρηση διευθύνει μια ομάδα ειδικών, που γνωρίζουν όλα όσα απαιτούνται για να κάνουν το όνειρο μιας εξόρμησης στην άγρια φύση πραγματικότητα.
Αρχίσαμε τη συνεργασία μας με αυτόν τον πελάτη τον Μάρτιο του 2020.
Η επιχείρηση επιθυμούσε να βελτιώσει τη συνολική SEO απόδοσή της την περίοδο που ξέσπασε η πανδημία του Covid 19.
Ήθελαν να επενδύσουν στην αύξηση της προβολής τους στις μηχανές αναζήτησης με τρόπο που να μπορεί να διατηρηθεί σε βάθος χρόνου και να προσφέρει μακροπρόθεσμη αξία στην επιχείρηση.
Αρχικά, στόχος μας ήταν να κατανοήσουμε σε βάθος την ίδια την επιχείρηση, τα σημαντικότερα search keywords, καθώς και το υφιστάμενο SEO performance.
Η επιχείρηση εμφανιζόταν στις πρώτες 10 θέσεις αποτελεσμάτων για έναν πολύ περιορισμένο αριθμό σχετικών όρων αναζήτησης.
Το σχέδιο μας ήταν:
- Να χρησιμοποιήσουμε keyword research για να εντοπίσουμε keyword opportunities.
- Να βελτιστοποιήσουμε landing pages για φράσεις-κλειδιά, εξασφαλίζοντας έτσι relevance και μεγάλο όγκο αναζητήσεων.
- Να αξιοποιήσουμε το υπάρχουν content και να επικεντρωθούμε στη δημιουργία νέου.
- Να αξιολογήσουμε και να καθαρίσουμε το υπάρχον link profile.
- Να αναπτύξουμε το link profile της αρχικής και άλλες σημαντικές σελίδες.
- Να επικεντρωθούμε στην ανάπτυξη του γενικότερου Domain Authority.
Αν είστε έτοιμοι, λοιπόν, ας εξετάσουμε λίγο καλύτερα αυτό το case study.
Βήμα 1 – Keyword Research
Το Keyword research είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό πρώτο βήμα για να καταλάβουμε σε τι κατάσταση βρίσκεται το SEO μιας επιχείρησης, καθώς και ποιες προοπτικές υπάρχουν για να βελτιωθεί η απόδοσή του.
Υπάρχουν διάφορα δωρεάν keyword research tools που μπορούν να σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τα keywords στα οποία εμφανίζεστε ψηλά προς το παρόν, και να εντοπίσετε keyword opportunities με βάση το search volume.
Το πιο αποτελεσματικό “δωρεάν” εργαλείο είναι το Google Keyword Planner, το οποίο, με την προϋπόθεση ότι τρέχετε επί του παρόντος PPC ads (έστω και €1), σου δίνει search volumes για συγκεκριμένους όρους.
Εναλλακτικά θα μπορούσατε να δουλέψετε με τα παρακάτω (paid)
Αρχικά επικεντρωθήκαμε στον εντοπισμό keywords που θεωρούνται ‘quick wins’. Είναι σελίδες που για λίγο μόνο δεν εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα της Google.
Σελίδες που ήδη αποδίδουν καλά ίσως χρειάζονται απλά λίγο καλύτερο targeting για ένα σχετικό keyword.
Tip για εσάς: Βρείτε λέξεις-κλειδιά που βρίσκεστε ήδη στις θέσεις 10 έως 20. Είναι τα λεγόμενα low-hanging fruits που μπορείτε με λίγη προσπάθεια να ανεβάσετε στην πρώτη σελίδα.
Στόχος αυτής της διαδικασίας είναι να εντοπίσουμε το σημαντικότερο keyword που μπορεί να στοχευτεί για κάθε landing page.
Για κάθε key-phrase, πρέπει να λάβουμε υπόψη το μέσο μηνιαίο search volume, το επίπεδο ανταγωνισμού και το conversion intent πίσω από την αναζήτηση του χρήστη.
Για παράδειγμα, το ‘Kenya Holidays’ έχει μεγαλύτερο conversion intent από ό,τι το ‘Kenya’, παρότι με πολύ χαμηλότερο search volume.
Άλλο παράδειγμα, το “βιταμίνη D σκευασματα” έχει μεγαλύτερο conversion intent από ό,τι το “βιταμίνη D”, παρότι η διαφορά στο search volume είναι τεράστια.
Επικεντρωθείκαμε λοιπόν στο να βρούμε τα κατάλληλα Keywords με το απαραίτητο intent σε κάθε landing page.
Μπορείτε να κάνετε research με 2 βασικούς τρόπους:
- Βρείτε νέα keywords
Για να βρείτε νέα keywords, προσθέστε λέξεις, φράσεις ή το site URL που σχετίζεται με την επιχείρησή σας και θα πάρετε τα ακόλουθα δεδομένα:
Βγάλτε τα μηνιαία search volumes
Επίπεδα ανταγωνισμού
Top of page bid (το αντίστοιχο cost-per-click στο Google Ads)
- Εξασφαλίστε search volume και forecasts
Αν έχετε ήδη έτοιμο keyword list, μπορείτε να ανεβάσετε τη λίστα σε ένα Keyword Planner για να εντοπίσετε αυτά με το υψηλότερο search volume.
Όσο περισσότερα keywords έχετε στη διάθεσή σας, τόσο πιο ενημερωμένες θα είναι οι on-page αποφάσεις που θα πάρετε.
Προσπαθήστε να εντοπίσετε όσο το δυνατόν περισσότερα relevant target keywords με όσο το δυνατόν μεγαλύτερο search volume προτού περάσετε στο 3ο βήμα.
Βήμα 1 – Σύνοψη
- Το Keyword research είναι το κλειδί για ένα αποτελεσματικό SEO
- Βρείτε keywords που προσφέρουν υψηλό search volume
- Αναζητήστε keywords με conversion intent (π.χ. “Safari holidays”)
Βήμα 2 – On-site Βελτιστοποίηση
Μόλις δημιουργηθεί μια λίστα από target keywords μέσω της διαδικασίας του keyword research, ένα σημαντικό επόμενο βήμα είναι να διασφαλίσετε ότι υπάρχουν μοναδικά landing pages σχεδιασμένα να στοχεύουν κάθε φράση-κλειδί.
Αυτό περιλάμβανει να επικεντρωθούμε ξανά σε υπάρχοντα landing pages για να διασφαλιστεί ότι είναι επικεντρωμένα στα καλύτερα keyword opportunities.
Οι σημαντικότερες on-page αλλαγές έχουν να κάνουν με το H1 και το page title.
Αυτά τα πολύ σημαντικά SEO στοιχεία πρέπει να εναρμονιστούν μεταξύ τους, ώστε να διασφαλιστεί ότι υπάρχει ξεκάθαρο focus στο target key-phrase για κάθε σελίδα.
Στην συνέχεια βεβαιωθείτε ότι το keyword υπάρχει στην πρώτη παράγραφο του κειμένου, σαν alt text σε εικόνα καθώς και στο meta description.
Tip για εσάς: Αν δουλεύετε σε WordPress, το RankMath θα σας βοηθήσει σε κάθε landing page να έχετε όλα τα στοιχεία του on-page στην θέση τους.
Είναι σημαντικό, ως μέρος αυτής της διαδικασίας, να εξακριβώσετε αν υπάρχει το φαινόμενο που είναι γνωστό ως keyword cannibalisation.
Τέτοια προβλήματα προκύπτουν όταν διαφορετικά landing pages βελτιστοποιούνται για το ίδιο target key-phrase.
Είναι σημαντικό να λύσουμε τέτοια προβλήματα διασφαλίζοντας ότι κάθε ιστοσελίδα έχει το δικό του διακριτό keyword-focus. Η διαδικασία αυτή εξαλείφει τον κίνδυνο να ανταγωνίζονται πολλές σελίδες σας μεταξύ τους για το ίδιο keyword.
Βήμα 2 – Σύνοψη
- Διασφαλίστε ότι έχετε ένα μοναδικό landing page που θα στοχεύει σε κάθε key-phrase
- Διασφαλίστε ότι το Header 1 (H1) και το page title στοχεύουν και τα δύο το ίδιο key-phrase
- Εντοπίστε και επιλύστε πιθανά προβλήματα keyword cannibalisation
Βήμα 3 – Έλεγχος του Link Profile
Είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι το link profile του ιστότοπού σας είναι καθαρό.
Ένα τοξικό link profile μπορεί να προκαλεί απερίγραπτη ζημιά στην ικανότητά σας να ταξινομείστε ψηλά για competitive keywords.
Ένα πρώτο βήμα είναι να το πόσο «τοξικά» είναι τα links που ήδη έχετε.
Αυτό γίνεται με πληρωμένα εργαλεία SEO, όπως το SEM Rush ή το Ahrefs, προσφέρουν μια αρκετά καλή εικόνα του αριθμού των links στο domain σας που είναι ή θα μπορούσαν να γίνουν τοξικά:
Τα links πρέπει να ελεγχθούν ένα προς ένα για να διασφαλιστεί αν είναι όντως κακής ποιότητας.
Σημείωση: Links από niche domains που τρέχουν από specialists με μικρή γνώση του website development μπορούν να θεωρηθούν τοξικά από τα εργαλεία αυτά. Το λεγόμενο Niche-relevance όμως, είναι σημαντικό στη συνολική σας απόδοση, οπότε μην βιαστείτε να αφαιρέσετε μονομιάς μια σειρά από links. Αυτό μπορεί να κάνει ζημιά μάλλον, παρά καλό.
Εκτός από τα paid tools, μπορείτε να αξιολογήσετε links που οδηγούν στο domain σας χρησιμοποιώντας το Google Search Console.
Το κακό με το GSC είναι ότι δεν θα βρει (ή δεν θα δείξει) όλα τα link προς το website σας.
Μόλις συμφωνηθεί ποια links πρέπει να αφαιρεθούν, πρέπει να υποβάλετε ένα disavow file.
Το disavow file ενημερώνει την Google ότι γνωρίζετε πως υπάρχουν τοξικά links που οδηγούν στο domain σας, και ότι δεν θέλετε να θεωρηθούν τμήμα του link profile σας.
Βήμα 3 – Σύνοψη
- Ελέγξτε προσεκτικά τα link profiles – Βρείτε ποια links είναι τοξικά
- Υποβάλετε αίτημα αποποίησης στο Google Search Console
- Κάντε προσεκτικά αυτή τη διαδικασία (μην το παρακάνετε!)
Βήμα 4 – Βελτιώστε το Υπάρχον Blog Content
Το Blog content αποτελεί σημαντικό τμήμα του συνολικού visibility του domain σας.
Παρότι στόχος είναι να αναπτύξετε το authority σας με νέο content, το καλύτερο μέρος να αρχίσετε είναι να διασφαλίσετε ότι ΟΛΟ το content που ήδη υπάρχει στον ιστότοπό σας αντιπροσωπεύει την επιχείρησή σας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Ο αρχικός στόχος αυτής της διαδικασίας είναι η αξιολόγηση του blog content, που εξασφαλίζει 3 βασικά πλεονεκτήματα:
- Αυξημένο content depth, το οποίο με τη σειρά του αυξάνει τις πιθανότητες κάθε άρθρο να ταξινομείται ψηλά από τις μηχανές αναζήτησης.
Πως επιτυγχάνεται αυτό; Με το να διασφαλίσουμε ότι έχουμε καλύψει πλήρως το θέμα με το οποίο πραγματεύεται το άρθρο. Για παράδειγμα: αν γράφετε ένα άρθρο σχετικά με τα οφέλη της Βιταμίνης D τότε θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι τα έχετε συμπεριλάβει όλα, είναι τεκμηριωμένα με επιστημονικές πηγές και είναι κατανοητό από παιδί του γυμνασίου. - Η βελτίωση του content με σκοπό να περιλάβει ξεκάθαρα calls-to-action (CTAs) διασφαλίζει ότι ΟΛΟ το content εργάζεται σκληρά για να μετατρέψει επισκέπτες σε άτομα που εκδηλώνουν ενεργό ενδιαφέρον και, τελικά, σε πελάτες.
- Η προσθήκη σχετικών internal links (με σκοπό να υπάρχουν sales-focused landing pages) βελτιώνει το internal link profile του ιστότοπου, βελτιώνοντας παράλληλα και την απόδοση του SEO.
Τα βασικά βήματα για τη βελτίωση του content περιλαμβάνουν:
- Την προσθήκη επιπλέον περιεχομένου όπου χρειάζεται
- Την προσθήκη/βελτίωση των εικόνων (κατά προτίμηση όχι Stock φωτογραφίες, αλλά δικές σας)
- Την προσθήκη/βελτίωση των calls-to-action
- Την προσθήκη επιπλέον internal links σε κύρια sales pages
Τα κύρια πλεονεκτήματα της αξιοποίησης του υπάρχοντος content:
- Προσέλκυση νέων χρηστών
Μόλις ταξινομηθείτε ψηλά για σχετικούς όρους αναζήτησης, το blog content μπορεί να εξασφαλίσει μια πολύτιμη εισροή νέων επισκεπτών. Είτε από το primary keyword είτε από Long-tail keywords που γίνονται από χρήστες και δεν καλύπτονται από τα Keyword Research Tools.
Περιεχόμενο που επικεντρώνεται στην απάντηση ερωτήσεων που αφορούν τα προϊόντα σας, ή παρέχουν έμπνευση, θα διασφαλίσουν ότι οι επισκέπτες είναι κοντά στο κοινό στο οποίο στοχεύετε (target audience).
- Προώθηση Σημαντικών Σελίδων
Εκτός από την προσέλκυση νέων χρηστών στο domain, το content πρέπει να επικεντρώνεται στη μετατροπή αναγνωστών (readers) σε άτομα που εκδηλώνουν ενδιαφέρον (enquirers).
Αυτό περιλαμβάνει την προσθήκη ξεκάθαρων calls-to-action στο blog content και τη χρήση εσωτερικών links για την προώθηση σημαντικών sales-focused landing pages.
Όπως αναφέραμε και πιο πάνω, τα εσωτερικά links προς αυτές τις σελίδες θα ενισχύσουν τη συνολική απόδοση του SEO.
Βήμα 4 – Σύνοψη
- Αξιολόγηση του υπάρχοντος content (landing pages και άρθρων blog)
- Προσδιορισμός επιπρόσθετων απαιτήσεων για content
- Προσθήκη επιπλέον content, εικόνων και calls-to-action
Βήμα 5 – Internal Link Strategy
Δεν είναι παράξενο το πώς κάτι τόσο απλό όσο η προσθήκη ενός link σε μια άλλη σελίδα στον ιστότοπό σας μπορεί να βοηθήσει το SEO σας;
Κάθε content στον ιστότοπό σας πρέπει να αξιοποιείται για την προώθηση σημαντικών landing pages με τη χρήση internal links.
Με τον τρόπο αυτό όχι μόνο προωθείται ένα σχετικό προϊόν, αλλά και θα βελτιωθεί το internal link-profile σημαντικών landing pages.
Όταν αρχίσαμε τη συνεργασία μας με τον πελάτη, υπήρχαν μερικά internal links στις περισσότερες από τις σελίδες και τα posts του, αλλά δεν υπήρχε πίσω τους μια ξεκάθαρη στρατηγική.
Μετά την ολοκλήρωση του αρχικού content audit (ελέγχου), επικεντρωθήκαμε στην προσθήκη νέων internal links και στη βελτιστοποίηση του anchor text στα υπάρχοντα links.
Στόχος μας ήταν να προσθέσουμε μια σειρά από επιλεγμένα internal links σε άλλα landing pages, χρησιμοποιώντας anchor text που περιλάμβανε:
- είτε το target keyword του landing page,
- είτε μια παραλλαγή του target keyword,
- ή ένα δευτερεύον long-tail keyword.
Στόχος ήταν να προστεθούν links που οδηγούν σε landing pages που σχετίζονται με συγκεκριμένα blog posts, περιλαμβανομένων σελίδων με προορισμούς (π.χ. Uganda), σελίδων με συγκεκριμένες εμπειρίες (π.χ. Gorilla Trekking) και σελίδων με αξιοθέατα (π.χ. Bwindi National Park).
Αυτή η διαδικασία διασφαλίζει ότι τα target landing pages ωφελούνται από το αυξημένο SEO authority, καθώς και ότι έχουν μεγαλύτερη προβολή σε αναγνώστες των άρθρων στο blog.
Μια πιο advanced επιλογή που έχετε είναι να δημιουργήσετε Internal Links από δυνατές σελίδες του Site σας, σε λιγότερο δυνατές που θέλετε να ανέβουν στις μηχανές.
Πως το κάνετε αυτό;
Επιλέγετε ένα εργαλείο όπως το Ahrefs και στην ανάλυση του website σας, επιλέγετε το “Best By Links” κάτω από το υπομενού Pages και κάνετε Sorting by UR.
Τώρα, συνδέστε από τις “δυνατές” σας σελίδες, λιγότερο δυνατές. Προσέξτε το Anchor Text, να είναι keyword rich και να μεταφέρει όλο το value στην νέα σελίδα.
Βήμα 5 – Σύνοψη
- Τα Internal links είναι ένα ολοένα αυξανόμενο στοιχείο του SEO performance
- Τα Links μεταξύ συσχετιζόμενων ιστοσελίδων είναι σημαντικό στοιχείο για τη συνολική απόδοση ενός ιστότοπου
- Χρησιμοποιήστε βελτιστοποιημένο anchor text για internal links (ευθυγραμμισμένο, όμως, με το target keyword που έχετε επιλέξει)
Βήμα 6 – Link Building
Links από high-authority domains προς το δικό σας website είναι το σημαντικότερο στοιχείο (αφού όλα τα άλλα είναι σωστά) για τη βελτίωση της οργανικής σας απόδοσης.
Παρότι η on-page βελτιστοποίηση διασφαλίζει ότι ο ιστότοπός σας είναι στην καλύτερη δυνατή θέση για να αποδώσει καλά στις μηχανές αναζήτησης, καλής ποιότητας in-bound links είναι ζωτικής σημασίας για να τονίσετε την αξιοπιστία του ιστότοπού σας στην Google.
Η πλειονότητα των links (τουλάχιστον στην αρχή) θα πρέπει να οδηγούν στην αρχική σας.
Με τον τρόπο αυτό διασφαλίζουμε ότι τα links βελτιώνουν το συνολικό Domain Authority του ιστότοπου.
Αυτό, με τη σειρά του, βοηθά στη βελτίωση των ταξινομήσεων για ένα μεγάλο αριθμό σελίδων σε όλη την έκταση του ιστότοπου.
Τα Referring Domains Σταδιακά Αυξήθηκαν
Η εξασφάλιση links που οδηγούν στην αρχική χρησιμοποιώντας branded anchor text (το brand name σας) είναι, επίσης, ο ασφαλέστερος τρόπος να βελτιωθεί η συνολική απόδοση του SEO, προστατεύοντας παράλληλα τη μακροπρόθεσμη υγεία του ιστότοπου.
Στη συνέχεια, επικεντρώσαμε την προσοχή μας και σε links σε συγκεκριμένα landing pages, για να βελτιώσουμε τα rankings συγκεκριμένων target keywords.
Η διαδικασία αυτή βασίζεται στο keyword research, στο οποίο αναφερθήκαμε πιο πάνω.
Ανάλογα με το ήδη υπάρχον link profile του ιστότοπού σας, ίσως χρειαστεί να σκεφτείτε την πιθανότητα να υποβάλετε ένα disavow file.
Το Disavow των links που είναι κακής ποιότητας είναι ένα απολύτως απαραίτητο βήμα αν θέλετε να βοηθήσετε το SEO σας να βελτιωθεί όσο το δυνατόν περισσότερο και όντως συνέβαλε σημαντικά στις βελτιώσεις του SEO για το συγκεκριμένο site.
Βήμα 6 – Σύνοψη
- Εστιάστε αρχικά σε links που οδηγούν στην αρχική σας σελίδα
- Αρχίστε χρησιμοποιώντας natural anchor text (brand name ή/και URL)
- Αναπτύξτε links από high-authority domains
- Αρχίστε με έναν περιορισμένο αριθμό links κάθε μήνα (βεβαιωθείτε ότι το link building rate δείχνει φυσικό)
Βήμα 7 – Δημιουργία SEO-driven content σε τακτική βάση
Για να εξασφαλιστεί καλή SEO απόδοση για μεγάλο χρονικό διάστημα, πρέπει να δημοσιεύεται τακτικά νέο content.
Μια ματιά στην απόδοση που έχουν στις μηχανές αναζήτησης τα ειδησεογραφικά sites είναι αρκετή για να καταλάβει κανείς ότι η Google λατρεύει το νέο content.
Η δημοσίευση content σε τακτική βάση σημαίνει ότι η Google θα κάνει συχνότερα content index, με αποτέλεσμα να είναι πιθανότερο να παρατηρήσει βελτιώσεις στο domain και authority σας και να προσαρμόσει αντίστοιχα τις θέσεις στα αποτελέσματα των αναζητήσεων.
Το SEO-driven content αναφέρεται σε content που περιλαμβάνει σημαντικά keyword opportunities που σχετίζονται με τον κλαδο σας.
Ένα κοινό πρόβλημα είναι το να δημιουργείς content και μετά να ανακαλύπτεις ότι δεν είναι βελτιστοποιημένο για τα πολυτιμότερα keywords που θα μπορούσε.
Νέες ιδέες για content για blog posts μπορούν να βρεθούν μέσω keyword research phrase, καθώς και με την αξιοποίηση της εξειδίκευσης που έχετε στον κλάδο σας.
- Keyword opportunities
Χρησιμοποιήστε keyword research tools για να ανακαλύψετε keyword opportunities, χρησιμοποιήστε Google medium-to-high traffic keywords με χαμηλού ή μεσαίου επιπέδου ανταγωνισμό.
- Ερωτήσεις
Ζητήστε να μάθετε από Τμήμα Πωλήσεων τι είδους ερωτήσεις κάνουν οι πελάτες.
Είναι ένας καλός τρόπος να καταλάβετε τι τους απασχολεί και πώς μπορείτε να τους βοηθήσετε να βρουν απαντήσεις.
- Λίστες με Best-of
Οι λίστες με Best-of είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος να εμπνεύσετε πιθανούς πελάτες και παράλληλα να ταξινομηθείτε ψηλά για competitive keywords.
Με διαθέσιμο το αυξημένο word count με αυτές τις λίστες, τα άρθρα αποδίδουν πολύ υψηλά επίπεδα μηνιαίου search traffic.
Βήμα 7 – Σύνοψη
- Το Content είναι βασιλιάς – Να δημιουργείτε συχνά νέο content
- Όσο μεγαλύτερο είναι το keyword count, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχετε να ταξινομηθούν ψηλά οι ιστοσελίδες σας στην Google
- Επικεντρωθείτε στο να δίνετε ικανοποιητικές απαντήσεις στις ερωτήσεις των πελατών και να τους παρέχετε έμπνευση
Τα Αποτελέσματα
Organic Ranking Performance
Ο αριθμός των keywords που ταξινομούνται στις κορυφαίες θέσεις έχει βελτιωθεί σημαντικά από τότε που άρχισε η συνεργασία μας με την επιχείρηση τον περασμένο Μάρτιο:
Η προσπάθειά μας να εξασφαλίσουμε υψηλής ποιότητας links προς την αρχική είχε ως αποτέλεσμα να αυξηθούν keywords που αποφέρουν υψηλά rankings στην Google σε πάνω από 10.000 σε μόλις 4 μήνες!
Τα high-authority links προς την αρχική σελίδα βελτιώνουν το συνολικό Domain Authority (DA), που είναι και ο βασικός λόγος για τον οποίο υπήρξε τόσο μεγάλη αύξηση στον αριθμό των σελίδων που επιτυγχάνουν υψηλές θέσεις στα αποτελέσματα της Google.
Το συνολικό DA επηρεάζει το ranking όλων των σελίδων, γι’ αυτό και είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να βελτιωθεί το συνολικό organic traffic.
Organic Traffic
Ως αποτέλεσμα της βελτίωσης των οργανικών ranks σε μεγάλο αριθμό σελίδων, το μηνιαίο οργανικό traffic του ιστότοπου έχει βελτιωθεί δραστικά:
Εάν έχετε ερωτήσεις μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.