Ειδικευμένος στο Ski, ταξιδιωτικός πράκτορας στο Ηνωμένο Βασίλειο. Πελάτης μας από το 2015 με ετήσιο marketing budget £95.000
Η εταιρία
Από το 2006, η iGOSKI (igoski.co.uk) οργανώνει σαββατοκύριακα και σύντομες διακοπές (τα λεγόμενα short-breaks είναι δημοφιλή στο Ηνωμένο Βασίλειο) για Ski και Snowboard στις Γαλλικές και τις Αυστριακές Άλπεις.
Ένας κλάδος ιδιαίτερα ανταγωνιστικός στο Google με εταιρίες δισεκατομμυρίων.
Η εταιρεία αναπτύχθηκε παρέχοντας περισσότερους προορισμούς, διαμονή σε καλύτερα σαλέ και ξενοδοχεία, ευκολότερες ταξιδιωτικές επιλογές και ταχύτερη μεταφορά στα θέρετρα, διατηρώντας παράλληλα υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής.
Το πρόβλημα
Η επιτυχία της iGOSKI βασίζεται κατά ένα μεγάλο ποσοστό στο Paid Search Marketing και στην παρουσία της στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
Η Google είναι το μεγαλύτερο sales funnel για την εταιρεία, με εποχιακές διαφημιστικές καμπάνιες Google και Bing Ads να αποτελούν την πιο πολύτιμη μορφή επισκεψιμότητας για το συγκεκριμένο πρακτορείο διακοπών.
Τι εννοούμε εποχιακές καμπάνιες; Λόγο της φύσης των διακοπών που προσφέρει, η iGOSKI έχει peak-season μήνες από Νοέμβριο μέχρι τον Μάρτιο και off-season από Απρίλιο μέχρι Οκτώβριο. Ως εκ τούτου η στρατηγική για τις διαφημίσεις προσαρμόζεται ανάλογα.
Με δαπάνες σχεδόν £100.000 τον χρόνο στο search marketing, οι στόχοι ήταν σαφείς:
- Μείωση του κόστους για κάθε μετατροπή επισκέπτη σε πελάτη (cost-per-conversion)
- Αύξηση των εργασιών μέσω AdWords
- Βελτίωση της οργανικής επισκεψιμότητας (organic traffic) και των ταξινομήσεων στα αποτελέσματα των αναζητήσεων (rankings).
- Αύξηση των online στόχων και των κρατήσεων.
Η λύση
Όταν αναλάβαμε τον συγκεκριμένο λογαριασμό από ένα πολύ γνωστό και μεγάλο London-Based PPC agency, εντοπίσαμε αρκετά λάθη και πιθανές βελτιώσεις που θα μπορούσαν να εκτοξεύσουν την απόδοση.
Προσδιορίσαμε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά που αντλούσαν μεγάλα ποσά από τον προϋπολογισμό δίχως να μεταφράζονται σε πωλήσεις ή εκδήλωση ενδιαφέροντος από επισκέπτες.
Το bid strategy δεν είχε καλή απόδοση με bids που στόχευαν στις θέσεις 4-5. Το κόστος για κάθε μετατροπή επισκέπτη σε πελάτη (cost-per-conversion) ήταν πάνω από £85 και το click-through-rate (το ποσοστό των επισκεπτών που έκαναν κλικ σε κάποιον σύνδεσμο σε σχέση με τους επισκέπτες που δεν έκαναν κλικ) ήταν λίγο πάνω από το 6%.
Επικεντρωθήκαμε στη βελτιστοποίηση των καμπανιών αναζήτησης, εστιάζοντας στις λέξεις-κλειδιά που ήταν πιθανότερο να οδηγήσουν σε Conversions.
Δαπανήσαμε επίσης αρκετό χρόνο στο on-page optimisation, στην ιεράρχηση του περιεχομένου (content hierarchy), στην βελτίωση των σελίδων και στη χρηστικότητα του ιστότοπου (site usability).
Τα παραπάνω έπαιξαν σημαντικό ρόλο στη βελτίωση των οργανικών αποτελεσμάτων καθώς και στην απόδοση των διαφημίσεων καθώς περισσότεροι επισκέπτες μετατρέπονταν πλέον σε πελάτες.
Σχεδιάσαμε επίσης ένα πλάνο δημιουργίας backlink με βάση το υπάρχον περιεχόμενο του site αλλά και σε νέα, pillar posts και evergreen content που δημιουργήσαμε.
Όλα τα παραπάνω βοήθησαν ώστε εν τέλει η ιστοσελίδα να ξεπεράσει τους ανταγωνιστές της και να είναι αρκετά πιο επικερδής.
Θέλετε να μιλήσουμε για την δική σας ιστοσελίδα;